Monday 2 January 2012

what you are wearing, it shows your personality :)

hai korang ?? amacam ?? dah tahun 2012 ni.. harap2... yang lepas lepas punya azam semua dah tercapai la hendaknye yew :) aku ?? herm.. aku ... alhamdulillah... setakat ni dah tercapai... cume .. azam aku tahun ni.. aku nak lulus semua paper and insyaAllah akan menjadi seorang staff nurse yang berjaya tak lame lagi... kalau korang bace entry aku ni.. korang ucapkan aminnn yew :D

hari ni.. aku balik ke hostel... and kenape aku tulis title kat atas ni.. semuanye gare gare aku nampak orang kat ktm atau sekeliling aku berpakaian.. tidak la maknanye aku nak kondem diorang... ade yang manis berpakaian... ade yang masih kene improve lagi dalam berpakaian... maksud aku.. (jangan seksi la ) :p
tapi siapa la aku tibe tibe nak datang kat diorang kan then cakap :

awak2, awak ni sexy la :) boleh tak esok kalau awak keluar rumah.. awak jangan tunjuk lurah dada yang mengancam tu  kat orang lua :)

atau pon macam ni :

awak, punggung awak banyak kurap la .. and sangat hitam... saye rase awak sangat tak sesuai pakai baju pendek ...seluar takat paras hidung :p

memang tak lah kan... aku nak cakap camtu.. itu hak peribadi masing masing nak pakai macam mane pon :)

dulu aku pon suka gak pakai seluar jeans, tshirt and just pakai tudung and selempang...
tapi...cik hearty kate aku nampak tak sopan kalau aku pakai macam  tu... 
esok nye... bile aku nak keluar.. aku terfikir fikir jugak ape yang die cakap tuh :) ade betulnye...

and aku pon try la pakai skirt panjang...aleh2...seronok pulak :)

bak kate orang alang alang nak tutup tubuh... baik tutup semua kan guys :)
and start aku pakai macam ni.. DAYAH AND ATIN pon dah mule pandai pakai skirt jugak .. kihkih
alhamdulillah... biarlah diorang nak ikot ke arah kebaikan :)

so guys..check this out ! :D
aku berubah keranamu Ya Allah .. Moga yang apa yang baik terhadap diriku.. kekal selama lamanye :)

so... check this out ! :D

saye gembire tengok kawan kawan berubah ke arah kebaikan :)

jangan ikut aksi ini :D







orang yang berkain tak semestinya tak boleh nak bergaya.. and tak semestinya diorang orang alim... 
:D

No comments:

Post a Comment