Thursday 19 January 2012

im trying to be happy :)

bismillah...

oh ! esok exam lagi ! tapi aku still tak tidur tidur lagi ! uhuh! tadi petang dah terlena lama gilaaa kot ... sumpah penat ! uhuh! daripada dalam bus .. turun turun aku pon jalan macam ulat beluncas... jalan laju nak mampos !  sebab??

aku nak kejar katil , then aku nak tidur puas puas :),'bende yang menari2 dalam fikiran aku'


betul2...

sampai2 aje bilik... aku pon siap2 tukar baju tidur.. then...telinga ni macam dengar aje.. katil panggil ..

'sya... jom tidur, tiiduurr laaa,, tiduuur  laaa'

 ayat macam gatal giler kan :) haha ! ayat tuh tade kene mengene dengan orang yang telah meninggal atau yang masih hidup ea :D yela.. kelmarin aku ni gatal pegi tidur  pukul 3 am kenapa?? cari bala kan?? then dalam kelas.. pon tak tidur jugak... aish ! entah entah aku ni ade insomnia takkkk :p haaa... takut x ?? :p 

okay.. korang3 ! sini nak bisik kejap :) esok aku boleh balik cuti !!!! :D 
huwaaa huwaaa !:D *jangan nak overexcited la budak *

so,... aku dahtak boleh nak update blog hari2 macam ni... nanti2 la pulak,... then aku akan start posting after a week later :) herm ... tak tau la ingat ke tak kehadiran blog ni ... ecech! cedih la pulak :') *angkat tangan and ambai2 sikit*

okay.. semalam aku pergi celebrate one of my house mate birthday ... so happy sangat tengok diorang semua gembira... Diana Sahadan ,.. Happy belated bezday ea :D !   surprise ni semua nye angkara atin and BF si yana yang plan sume ni... and BF die sumpah sweet kot :) untungnye awak diana ! :') die sanggup datang dari slim river ke nilai.. semata mata untuk sambut besday awak ! even lepas tuh die ade kerja kene buat :')

sebab sebelom besday diana die gaduh2 ngan bf die... bf die layan aje... yela.. baru la tak nampak sangat kan yang die nak buat surprise :) kihkih ! 

 malas pulak nak taip malam2 ni... 
tengok la bawah ea :D

ape yang pasti diorang sangat sweet :')

happy besday yang ke 21 :)
belajar betul2 yew... fight for the LJM :)

my fam dekat KPJ :) fokus pada Mirgha anisah :p
hahaha!

cheesseee guys !


ahah ! gelak kemain kuat ! abis Macd di banjiri ngan suara kitorang.. :D

when i'm just sitting in front of themm.. 

tibe tibe :)

rayna : ang mesti teringat kat rusdy kan??sebab tuh ang pandang diorang macam tuh kan :)

aku : mane adee la... mane boleh nak ingat ! ahah!

rayna : tayah tipu.. tengok tuh.. nak nangis kan :p

aku : mane ade la ! sumpah2.. tak macho la beb nangis :D


rindu itu milik Allah s.w.t.. betapA sakit pon dalam hati ini.. Allah tahu segalanye... betapa pedih pon hati ni... 
suatu hari nanti Allah pasti akan bagi pengubatnya :) siapalah aku nak mengingati seseorang itu lebih dari aku mengingati Allah s.w.t.... 

kite tak ade cukup mase untuk chat, mesej either calls...
yes.. i admit that 'rase sanggatt jauh'
tapi i try to adapt with it :)
so.. gud luck awak in your study ! 


nak flashback cikit ! eceh :D



okay .. blog .. nak tidur dah :)
bye2 :)


No comments:

Post a Comment