Friday 6 January 2012

A Story Through Pictures: Florida Road Trip Part 1

1st day,pagi Ahad:
Bergambar di South Meadow sebelum memulakan Road Trip;
Membontoti kamera: Bro Luqman selaku Bos Besar trip;

Sek2 aweks: Lagi 3 orang missing in action;

Petang Ahad:
Berhenti di Stesyen Minyak-> Solat Zohor & Asar-> LUNCH!!

Tudiaaaa makan diaaa.....
 Ayam masak kicap + sayur + seruling  serunding


Magik!! tadi penuh makanan atas kereta.. mana pergi??
Saudara Arep tampak ikhlas membelai perut beliau;
Sekali lagi Luqman membontoti kamera;

Orang yang makan,kereta yang comot???
Tukang cuci: AKU, org pembersih la katakan;

2nd day: Vanderbilt University, Nashville
-lawa x wall dekat belakang tu :) ??-

lagi-lagi Vanderbilt..
Wall dekat belakang disumpah jadik lawa tetapi mengecil.. ke guaneee??

Depan BookStore Vandy;
sumpah style sebab siap ada Starbuck lagi dalam neh;

Depan Country Music Museum;
TAK masuk pon sebab TAK free admission;

All the guys bergambar dalam lobi muzium;
TAK masuk pon sebab TAK free admission;

Sapa punya idealah nak amek gambar aksi sebegini -__-"

masih di Nashville;
 Saudari Hani tidak memandang kamera: sesuatu yang teramat aneh;

Hilang Sungai Gua;
kesemua 24 orang ada dalam gambar;
credit to stand camera and DSLR Akmal

tak dapat masuk gua, bergambar depan gua pon bolehhhhhh....;

Belakang kitorang neh gua;
atas gua pulak ada jalan raya;
sebab tu gamaknya nama dia Lost River Cave??

3rd day: World of Coca-Cola, Atlanta;
masa neh tgh bermusyawarah,nak masuk ke x ke dlm..
tiket usd18 wooooo;

ok.. setelah mencapai kata sepakat;
kitorang masuk jugak akhirnyer;

Lagi gambar di dalam World of Coca-Cola;

Meet the polar bear!!

Arep dan Hani bergambar bersama Coke free;
Eh Arep.. kau tibai 2 botol??


ok.. habes dah third day..
to be continued..





No comments:

Post a Comment