Sunday 1 January 2012

hye !! time to voice out everything :)

hye ! semua :) lamenye...rase tak update belog ni :D herm... hari hari mendatang ni... macam best  jew :) alhamdulillah...aku bahagia hidup di bumi Allah s.w.t ni... korang pulak macam mane ??

next...

sementara aku bercuti selama seminggu ni :) cik hearty pulak sebok dengan jelajah dunia die... macam macam aktiviti aku buat...huhu! hari mule cuti...sampai la ke akhirnye... aku dah berjaya qada' kan tidur aku.. yang selama ni aku impi impi kan :) sampai semua kerje terpakse di tangguhkan kerana.. bak kate mak aku... mase itu emas..so, aku pon gunakan la.. kate kate mama aku tu sebagai pendorong untuk aku tak sia sia kan mase tido aku :)
yela.. before cuti... kat kolej asyik mengadap buku je kan ( yeke ?? ) so ... kat rumah adalah mase yang the best la untuk di habiskan :D

so..sekarang tak de dah istilah nak pergi darting ke mating ke... kerje aku skang kalau cuti...pergi event herbalife and aku ajak member2 aku datang and tidur umah aku selama 2 hari berturut2 :)
aku saje je buat bende tuh lambat2 ..supeya aku ade kawan yang dapat teman aku :D

ATIN AND DAYAH TQ YE.. TEMAN KITE :D 

AND TO FAIZUL... YOU ARE AWESOME TOOO :)





herm...sementara cik hearty pergi jalan2..aku pon tak lepas peluang...untuk pesan die something.... :))


tanx for the necklace :)


No comments:

Post a Comment