Sunday 22 January 2012

makanan sihat :)

 bismillah...

rupa rupanya dapat jugak aku nak update waktu cuti ni...puas aku mencari line BB akhirnya :) selama 2 hari kat rumah..hampir beku otak aku.. tak tahu nak buat ape :p herm.. kalau kat hostel time2 macam ni.. boleh jugak aku pergi jogging depan tasik :(

so.. entry kali ni.. aku nak cerita kat korang tentang makanan sihat :) ape tuh makanan sihat ??

ni maksud yang ade dalam otak aku ye.. takde ciplak mane mane meaning :) yew?yew?
makanan sihat itu adalah makanan yang mempunyai semua zat yang baik untuk badan kite... dan dengan adanya makanan yang sihat ini.. dapat meningkatkan kesihatan badan kita :)

sebelum aku bebel dengan lebih panjang.. jom tengok produk ape yang aku nak cerita ni :) 

pastinya maybe ramai yang dah pernah dengar kan :)
haa ! HERBALIFE ! apa yang best dengan herbalife ?? ask me how ! :) semua best kawan2 :) dari cara mereka bergaul.. team work.. and and ramai orang yang amek herbalife semua nya cantik cantik  and hensem :) yela.. dah amek makanan sihat kan.. mestilah akan jadi sihat... and ENERGY kami maximum guys ! serious ! alhamdulillah..

saye tak kate herbalife yang baikkan segala penyakit.. tapi kalau kite bagi bende yang baik untuk organ badan kite..so.. semuanya akan jadi baik kan :) insyaAllah :) berusahalah kawan kawan :)

ape yang ada dalam herbalife ni ea ??

dari kiri : shake
tengah : protein
and the last one : tea :)
ape function2 die ea ?? :)







herbalife sangat elok bagi sesiapa yang mengandung, skin problem, BERAT BADAN, sembelit and semua penyakit,termasuk jantung,kencing manis... dan semua sekali :) herbalife ni world wide :) dah ade kat 80 buah negara pon.. eventhough korang kat oversea pon boleh amek bende ni :) 

the taste of the product sangat laaaaaa awesome+delicious+ marvellous !sumpah!  !korang rase la kalau tak caye :)  

ni aku punya coach yang minum herbalife secara consistent :)

hye abang bob ! sumpah hensem da sekarang ..makin tambah awek :p men2 :)
dulu berat 150kg and ade penyakit gout pon..
tapi sekarang ade six pack sume :) lost 62kg dalam mase 11bulan :)


ni kezen rapat aku :) die lost weight 10 kg dalam mase 3bulan :)
dulu macam mak orang kot :) tapi sekarang besar aku jew :)
amazing ! :D
ni adek bob :) hensem tak? hensem tak?? kihkih ! 
diorang time COMEL boleh makan 1kg kerang setiap sorang per meal tau !
percaya lah aku ! sumpah tak tipuu .. itu lah yang bob selalu bagi tau :) 

okay..actually ramai lagi yang dah lost weight be KG KG dalam herbalife... so kalau korang serious nak lost weight ! nak gain weight pon boleh ! nak maintain pon boleh ! sape2 ade keluarga sakit pon elok amek herbalife ! :D

ARE U SERIOUS ?! 
NAK LOST BERAPA KG! 
SEBELUM NI DAH CUBE PRODUK APE ?
IF U REALLLYYY WANT IT !!!! ASK ME HOW :)

NI GAMBAR AKU PULAK :)

I LOST 3KG IN LESS THAN 3 WEEK SOMETHING..
NAK SEDAP AYAT AKU LETAK LA 1 MONTH :) 
AND PERUT TAKDE BUNCIT DA :) ALHAMDULILLAH :)

herbalife memang best kan !tapi sesiapa yang positif je akan try bende ni.. kalau korang ade perasaan COBA COBA ! baik hentikan ! once u try it ! go!go!go! kene lebih berusaha untuk kurus dan sihat ! :D

so.. korang kat luar sane.. berminat? or just tanye2 pon boleh...

kol aku :syahida herbalife = 0196724274, atau add aku kat FB syahida quizento
email: eidainthehostel_269@yahoo.com (kalau tak dapat cari name dalam FB)
twitter: quizentosya :)

KALAU NAK BERUBAH TAK PAYAH TANYE ORANG ! TANYE DIRI SENDIRI :) SAYE BUKAN PENIPU :) INI SEMUA TERBUKTI GUYS :) NAK SIHATNYE ANDA ! YANG SAKIT NANTI PON ANDA ! BELIEVE IN YOURSELF ! :) CHAIYOK! 

KALAU ANDA KATA HERBALIFE MAHAL.. MAKA.. IMPIAN ANDA MURAH :)

HIDUP HERBALIFE ! TQ ALLAH TQ HERBALIFE ! :D

No comments:

Post a Comment