Saturday 14 January 2012

aktiviti hari ni :)

bismillah..

assalamualaikum semua :) ape ye yang aku buat harini ?? nak tau ??nak tau ??teka la :D hari ni bersamaan hari ahad and alhamdulillah cahaya yang sangat sangat cantik kat luar tingkap  :)  tq aAllah and tq Herbalife :) eheh! Herbalife ni pon nak masuk jugak :p heheh ! 

semangat Herbalife tetibe makin meningkat dalam diri ,bile esok aku nak buat research presentation huhu! aduh ! jantung jantung.. ko jangan la keluar pulak ea esok... aku bukan ape.. aku ni jenis darah gemuruh sikit :D kelam kabot tak tentu pasal... kalau setakat nak cakap  face to face.. aku no hal punya !  :Dtapi kalau cakap infront people.. rase macam orang nak tembak aku jew.. biler berdiri depan orang :( ( cet! bangga la ni :p) huhu! 

and hari ni... aku and the group lepak kat MacD ... haa! mr MacD .. sorri la kitorang lepak kat tempat korang tapi tak beli ape ape :) uhuhu! aku update blog ni pon dengan hasil wireless yang ade dekat MacD ni la :) 
tq to Macd :) 

nak jage hati mereka .. mane la tau .. ade yang bace blog ni keje kat macD ke kan :) who knows :)

so.. sambil menyelam kan minum air  :) so itulah aku bukan.. dah penat berlatih ...  cakap cakap depan lappy :) aku pon ape lagi... (online la ) ...heheh! kalau baba or mama tau aku buat cam ni.. mesti diorang marah :) kihkih!  

alahh... korang ni macam la tak biasa kan :p

ahah! tengok la... g mane mane pon .. mesti bawak air herbalife yang sedap
tuh! :D spongebob tu baby saye ! :D

sambil sambil tuh jugak... aku pon skype ngan cik hearty ...

tite rindu tat awak la ! :D (menggedik) sudah! (jangan  tiru yew ..)
ni semua bisikan syaitan :(



yela... beberape hari ni kan asyik bz jew .. lame dah tak skype and call.. so amek la peluang ni... :) lagi pon... as everyone knows... MacD punye wireless kan laju jugak :).. so ape lagi! peluang !peluang ! peluang ! toing toing ! 

(lompat lompat :D)

ni la hasilnye... cik hearty padan la muke kamu.. sape suruh malu
malu taik kambing.. saye tangkap gambar rambot jew :)

muka saye jew okay :p
kihkih!
ipod di sebelah ni.. adalah sponsor by Mohd Rusdy .. grrr !

okay..

wasalam yer :)

assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment