Monday 16 January 2012

thankyou Allah ! toiyib jiddan :)

bismillah...

salam untuk semua... alhamdulillah hari ni aku dah pon selesai buat presentation untuk research yang kitorang cuak dari haritu lagi.... aku berlatih pagi petang siang malam,... sampai tak tido kot :p  (nak menipu ta bergak pulak aku ni :p) hehe! alhamdulillah..semuanye bejalan dengan lancar... (apahal la ayat aku kali ni.. macam orang nak sampai kan tarikh hari raye ! aish ! (boleh tak jadi remaje sikit :D) uhuk uhuk ! :p

before tuh... aku nak tunjuk kan kat korang yang ni adalah ahli kumpulan aku ...
kumpulan aku ni diberi name HERBALIFE (GROUP NUMBER 9)
aku pon tak tahu.. bile kitorang bincang pasal name kumpulan ni :p 
(beb! nampak sangat kantoi :D)

kalau korang kenal aku.. cari la aku yang mane satu :)
teka teka... cepat ! sape dapat, aku bagi seposen 5 duit :)
baju aku yang besar.. aku kecik jew :p 
kihkih!

hari isnin...tepat je pukul 9 am. monitor kelas dah bising 2..pelu ke aku nak demo?? tayah la k ?? k?? . panggil wakil dari setiap kumpulan untuk cabot undi... kalah Selection untuk pilihan raye kan :p .. dah cabut2.. tak tau la tangan tukang cabut ni swayy ke ape... dapat la kitorang kumpulan yang ke 3 untuk present! :D

bagi aku.. okay la tuh kan... kalau kumpulan number 3 ni... kang kalau awal sangat pon tak best, belakang sangat kang madam pulak yang tidor... so, sebelom aku yang dodoi madam.. lebih baik, madam dodoi kitorang (apa maksud semua ni ?? aku pon tak fahm ! :) )

haha! sementaranak tunggu giliran tuh.. aku macam macam surah la aku bace... surah alfatihah, 3 qul, 1000 dinar...surah yassi je tak sempat (kalau bace kang,.. terlepas pulak group kitorang ) uhuk uhuk! doa makan pon aku tak sempat nak bace :p

jantung aku macam tengah menari zapin kot time before present..sampai la after present :D.. hai.. kalau la.. cikgu linda AF or si putih melepak tuh ajar aku and jantung menari... mau kitorang joget atas stage tadi kot ! (merepek :p)

okay...first group dah lepas.. second group dah lepas... end up.. mase kitorang pulak.. and dengan perasaan nak buat kelainan punya pasal... kitorang jew yang present atas stage,.. yang lain di bawah..haaa!lutut aku ni ape lagi ketar die .. macam ape ntah ! :)

after blaaa blaaa blaa... mase yang di berikan adalah 20 min :)
alhamdulillah.. aku adalah 3rd presenter.. 
elok je aku cakap 'so, any questions'?
loceng pon berbunyi :) hebat tak aku jage mase...
biasa lah.. dulu aku keje kat kedi jam CASIO :D tu pandai hargai mase tuh :p

ahak! kalau member aku bace entry ni.. mesti aku kene bahan :p

fokus pada tudung aku.. (aku tak pakai tudung cendawan tau! )
aku terpaksa lipat cam tuh.. nak bagi nampak kemas sikit :)
we are the presenter for research presentation..
dari kanan dayah : 2nd presenter
faizul : first presenter
and tak lain tak bukan .. tak same dan tak padan : aku :) last presenter :D

komen daripada madam ehem2. after presentation..

 i was very impressive with your presentation and i can see that u all put a lot of efford to 
do this study... well done ! :)

aku dengar je macam tuh.. aku jadi lega giler !! mau nye tak.. letih nak mati kot.buat bende ni .. tengok tengok.. pulse rate reading makin meningkat dowh sepanjang buat bende ni :D

hamboiii.. nampok benoo menipunye :p


tq your group 9 members ! korang best sanngat sangat ..and sangat sangat supportive :)

No comments:

Post a Comment