Sunday 21 August 2011

tik tok tikitikitok :)

hey dairy! :) lama kite tak date kan :p hari hari yang bakal tibe dalam hidup aku ni... semakin busy pulak :( tapi tak kurus2 pon aku ni aku tengok... :).. hari ni sempena hari ahad yang sering di minati ramai ni..aku ishtiharkan  aku ibarat kene perintah berkurung :( bosaaannn :( nak balik aku duit tak cukup.. lagi pon semalam aku ade kelas memandu :)  semalam jugak aku ade QTI .. hurm... aku di QTI kan oleh seorang pakcik and name glamor die kat sane.. kitorang panggil ah choy jew ...
aku pon hidup-hidup ingat ah choy tu cine... 
dalam otak aku *harap harap la uncle cina ni okay...* then aku pon ape lagi.. dengan tak tanye orang ape perlu aku buat.. aku pon duduk je la.. kat bawak tempat bertedoh kat situ.. lame giler aku tunggu ... *hati merungut2 da *mane la uncle apek ni... lame beno la haishh!*
 
-----------tibe2-------------
aku terdengar bunyi orang menjerit . dan hati aku pon berkata *ape meroyan la jerit2 tengah panas ni* aand then tak sampai lima minit jarum berdetik...rupe-rupenye!!!

*haaa..amek kau*!

uncle kerinting : SITIIII SYAHIDAAAA!!!!
aku: eh2, tu macam name aku jew! * mengelamun lagi :)kihkih* yee22!!sayee!! aku pon terus belari lari kambing kat die, then sampai je depan die aku cakap, pakcik sori... saye tak dengar * alasan aku je tuh.. sebenarnye aku dengar :p tapi aku tak pasti betul ke die ah choy *
uncle: tu la .. letih tekak aku panggil.. ko berangan erk?
aku : mane ade la pakcik... eh2.. pakcik saye QTI kan tpi saye kene buat dengan pakcik ah choy laaa?so saye tunggu die la tadi..
uncle : aah ...asal ?ko rase siapa pak cik ah choy tuh??
aku pon tanpa berpikir panjang..aku cakap je a*apek cine * :p
uncle: haa... bagus... bagus..apek cine yew.... aku la ah choy!!! *aku rase macam nak pecah eardrum.. boleh2 cakap kuat2 !*
aku rase macam aku letak tepong dekat muke sendiri.. malu die tapayah cakap... lebih malu dari Jcklyn Fictor yang jatuh atas pentas suatu ketika dahulu :D
aku : saye takot :( pakcik jangan bagi saye fail tau ? kalo tak.. siap pakcik.. saye saman :p pakcik ta takot kene saman ngan saye?? *muka belagak*
uncle :tak takot pon :p buat ape ko nak takot... aku dah bagi fail ramai orang da hari ni... ade 5 orang dah :DD *tunjuk muka bangge**
 
aku : heyyy!! pakcik... jangan la... plis be nice to me :(( *aku pon tunjuk la muke sepohsen aku ni kat die*
*dalam hati .. hey die ni memang cilak betoi :( *

-----------episod ke 2 ----------

test untuk naik bukit alhamdulillah aku lepas dengan jaye nye!yeay! :) test kedua... set parking... okay lepas lagi... yang ke 3.. ni la set paling aku ngeri sekali... 3 penjuru.. :( aku dah syok2 buat... then ah choy ni boleh puji2 aku.. 
Uncle : haaa...awak boleh je buat.. nak buat ape takot??
aku : pakcik ni bising betul la... ganggu kosentrasi aku jew... :P *aku bermonolog di dalam hati*

tibe2 waktu aku nak reverse.. gear tak masuk!!! so aku terbreak 2 kali ....!!! 

uncle : haaa!!! faileddd!!!
aku : tanpa berfikir cara matang.. aku balas balik  kat die dengan berkata :p mane ade pakcik!!!! belom lagi failed!!!! sabar la dulu....!!!pakcik salah tengok.. sape suruh pakai spek kale hitam...!! :'(
uncle: tak boleh2.. keluar sekarang bagi owang lain pulak.. ko dah failed *muke setan keluar*
aku : *eee orang tua ni.. saba la dulu :(* *time ni aku mengucap panjaaaangggg sangat!* sedih tak terkire...

nak tau tak pakcik ah choy tu  macam mane ?? 

 *jom aku cerite sikit ciri2 die.. supaya korang boleh  imagine :) 

1) beliau berambot ombak.. atau dalam bahasa kasarnye kerinting / abang rambot ketak :)
2) bibir yang macam barbie doll.. kicik cangat! *maaf lidah pendek :)*
3)setiap masa akan pakai vess tulisan QTI kat belakang badan die :)
4) dan die berkulit hitam.. tapi kulit hitam tak semestinye tak manis... kalau tak, tak mungkin isteri sampai 4 orang kan :P


konklusinye.. aku failed QTI :'( sedih giler.. aku rase macaam nak pergi letak speaker je kat telinga die... then aku nak azan banyakbanyak kali sikit.. bagi hati lembot.. tapi actually betul la... 
kat set tu hanya boleh 3 kali berenti je.. aku dah buat 4 pergerakan..
 so, korang kalau nak amek lesen...belajar betul betul okay :DDD

wish me luck for JPJ on 12.9.11 and exam for this week!

lot of love <3


.


No comments:

Post a Comment