Friday 12 August 2011

muka lebih kurang tak semestinya sama :)

sempena hari sabtu yang tak tahu nak buat ape selain daripada study.. haish! semalam baru aje habis exam...
so, aku bosan.. aku tambah lagi satu entry.

ok .. lets begin the story of 'looked alike couple'

weh!ni abang kau kew? ni la ayat yang selalu keluar daripada mulut member aku tyme kat sekolah lepas diorang pakse bawak gambar die :)
aku : weh.. beragak la... aku cantik sikit :p bukan abang la.. tu member aku :)
member : eh2! muka korang lebih kurang laa... fuiyooo :)
aku : gelabah la ko :p merepek jew 
member : betul!! mata korang same ..
aku : mane ade... mate die hitam.. mate aku c^&*(t! kan tak same tu ... ko ni meroyan kew ape..
member : bukan bijik mate la giler.. aku cakap bentuk mate.. kning korang :D
aku : ala... ciptaan Allah.. biasa la tuh... die pelanduk dua muka nak same... tapi versi lelaki :)

so... ni antara gambar kitorang...
kitorang bukan la couple yang sweet muit pinky-pinky tuh :p
menggeli geli tuh.. :)

antare gambar2 kitorang :)

oh baby blue
ini candid di klia :)
oh! rindu tyme ni... on the way ke genting :'(

ni gambar dengan emak nya dekat klia :)
dah nangis2.. buat air mata.. tibe2 kene senyum :)
ok...ni tyme menggedik :) merah nye muke aku :DD
ok...tu jew ! :D

tata! aku nak pergi keluar dengan aunty aku yang cuit cuit jap lagi!!
 tataataa! :D
love U All :D

3 comments: