Saturday 6 August 2011

our memories :')

sayang...  dah sampai? sila bace blog ni  :) 
herm... malam lepas awak fly, saye tak pegang HP pon :'( tade orang hantar mesej  'hye yayang :p'..saye rindu kamu..serious, tapi tape owang kuat kat sini...saye harap awak sihat kat sane.. jangan nakal2 :) *cubit nanti :p*

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
One Day Before Fly

dengan confident nye aku tanye die.. 'awak2 ade simpan lagi tak tiket kite g cinema before2 this?'
lepas dari ayat yang spontan tu.. pihak lawan dah utarakan soalan yang cepumas!
jom bace kat bawah ! :p


rusdy : Yang, kalau kamu  terrer ape first movie kite tengok? kat mane ? n hari ape?

aku : (tyme ni, aku betol2 tak ingat !) tapi aku buat2 tahu jew ... aku jawab .. 'erm...upin & ipin kat klcc' ?

rusdy: tengok tuuu..kamu tatau pon... :( , ok2, cter last kite tgk tawu?

aku : alaa..tanye lagi -__-!  tapi yang ni aku confident ,then aku jawab ' tau la..Nur Kasih :)'

rusdy: bagus2 ! citer first ? 

aku :upin & ipin. jawab lagi walaupon aku tahu salah :p

rusdy : salah....  skrip 707, mid valley,hari jumaat * sumpah, aku terkejut die ingat :') * bagus2! then , aku kesian takot die terasa.. aku pujuk dengan care geli2 sikit kat die..

aku : sory la yang...

rusdy: ah :p kamu tak alert :p

aku : tapi aku macam quiry gak...macam mane die boleh ingat? then dengan rase ketidakpuashatian aku cakap ' awak tengok kite punye tiket ea?

rusdy: seyes...saye tak tengok..ok2, cerite ape kite tengok dekat terminal 1?

aku : final destination. ni aku ingat sebab waktu tu bulan puase . first time dapat bukak puase same2 :')

then, aku ngat die tak nak tanye dahh.. rupe2 tanye lagi :p

rusdy: dekat TS time bulan pose?

aku : alamak.. awak saye tak ingat .. seyes ! 

rusdy : I Love u beth cooper :D... *cerite ni mmg best :)* tak abes lagi tanye pasal wayang. di tambah lagi soalan yang mengalahkan soalan physics SPM.. soalan berbunyi * okay, lepas tengok cite tu , kite buka puasa same2 ke tak?

aku : tyme ni aku tak ingat lagi..hehehe! aku pon main tembak jew :p * erm... tak!*

rusdy : sebab?

aku : tyme ni aku dah tercengang ... increase ICP dah tyme ni :DD aku pon main belasah je jawab * sebab kamu nak balik*

rusdy: sebab kamu!kamu cakap kene balik awal la pela :(.. ok next..., cerite kat alamanda?

aku : tak ingat la awak.. banyak bende kene ingat ni :p.. awak asyik tanye saye jew..saye plak tanye awak...kat ne kite tengok cerite Khurafat?

rusdy : kat Jitra Mall.. :p awak Alzheimer?

aku : elehhh....belagak.. soalan senang boleh la!!!!

sayang... after this, i dont know when we can meet up together after this.. and awak tak de lagi buat keputusan terencat, tibe2 jew ajak kuar tanpe rancang kan? tade lagi awak hantar saye daripada LRT Titiwangsa ke Hostel MCD jalan kaki.. :'( i miss all moment that we spent together before :'( 


TAKE CARE :(

gambar fist kite after buka puasa :')






3 comments: