Saturday 6 August 2011

heart screaming and eye dropped the tears ;'(

saturday,1.15 pm... KLIA sebagai saksi .. hari perpisahan kite sampai jugak akhirnye ;'(

lepas sahur, aku terus segarkan diri untuk balut hadiah yang sangat berharge la kononye tu untuk si dia biler sampai kat KLIA nanti ... dan aku dah plan,total hadiah = 4 buah :) tapi 3 mesti bukak depan aku ... dan lagi satu ni kene bukak dalam flight  *tapi tak sebelum masuk filght die ade kol sekejap, and aku tak sabar nak dengar respon die...so aku suruh die bukak gak..tyme tengah koling2 tuh :)*  sebelum tuh .. aku cakap kat die   * kalau awak bukak, lepas tgk hadiah last mesti awak rase saye ni romantik! auw!! * 
wah! bukan main tak malu lagi aku ni :p kehkeh!

okay.. let me explain hadiah yang first :)


1) jam loceng liverpool..tu pasukan kebanggaan die.. tak tahu kenapa..dan sering menghina MU :( padahal bukan die pon yang main :p

Next....

2) cube teka?? sebelom die bukak wrapper hadiah, aku dan dayah sempat usik die...* awak hati2 bukak, t die meletup!die pon apa lagi...buat muke cuak dia..dan kitorang nak nampak lebih real, kitorang langkah satu tapak kaki ke belakang.. then, dia jerit * ish! tanak la bukak, cam cuak jew :p*

and then...lepas bukak.. rupe2nya hadiah itu adalah...
tabung berbentuk tong gas :DD *awak kene isi duit, kalau tak, taleh masak, tong gas kosong :p*
*sorry tade gambar,camera woman terlepas pandang :p kihkih! kan cik nurul hidayah? :D *sebok pandang abang comel die :p

next...


3) cube teke ..ape kite gune kat tangan tyme musim sejuk?? hehe!
usually, i'll hold ur hand when I cOld... :') but now, saye bagi sarung tangan anggap itu tangan saye okay :'(

last but not least... 
ni la hadiah yang aku gembar gemburkan dari tadi...hehe! iaitu album kitorang...memang penuh dengan gambar okay !dan nak buat die kene penuh cermat,teliti dan saksama :p.. and credit to my friends kicha,intan, and rayna sebab tolong kite buat album ni :)



ni antara gambar2 nye...taleh la tunjuk semua :p

finally.. 
jam dah tunjuk pukul 1.15pm... mase perpisahan yang sangat menghibakan :'(


kesedihan ibu nak lepaskan anak nye :'(

thanks to my frens dayah = tolong hantar ke KLIA,even tak tau jalan :), atin sanggup balik awal dari kelas Lesen :'), and Haris = bawak kereta 145 km/j semata2 untuk capture gambar yg cantik! thanks alot frens! :')


ambil kesempatan yang ade before die check in :'(
.......

after dpt sembang beberapa patah..awak dah kene pegi :'(

bye2 sayang...walau kamu jauh.. tapi kamu tetap dalam hati saye :')

1 comment:

  1. awak... sila update our blog biler dah sampai sane okay :') baru saye tahu awak sampai dengan selamat :')

    ReplyDelete