Sunday 21 August 2011

everything is my first time :)

pada beberapa minggu yang lalu, waktu hidup aku masih layan lentok2 layan perasaan.. aku bersyukur masih ade yang sayangkan aku *haha!yes aku si perasaan* aku bagi tahu aunty tentang keadaan diri aku....walaupon luaran aku nampak sasa, gagah dan perkasa.. tapi dalaman aku masih berjiwa wanita yang mudah tersentuh dan kalau orang tak sentuh pon.. aku yang sentuh sendiri okay ?? :D

lets cekidaout!! ape aku buat dengan aunty aku?? one day, ari sabtu.. akuu keluar dengan aunty iaitu aku Farah Marshitah ... die sangat comel dan cool je....so, kitorang pon macam kapel jugak, dah set masa, hari dan tempat untuk kitorang dating... tapi ape kan daye.. aku si penumpang ktm.. memang dah jadi adat kite tunggu train n bukan train tunggu kite *haha*ni aku benci :( ...
kitorang pon berjanji untuk keluar pegi OU damansara pada pukul 2 pm... tapi di sebabkan KTM YANG HEBAT LAGI MANTAP kat malaysia ni... menyebabkan aku jadi lambat!.. biasalah.. kite merancang dan Allah menentukan :)

then, pukul 4 baru aku dapat jumpa muke aunty aku yang comel ni :D  sampai je kat kl sentral.. aku pon berlari-lari anak cari aunty aku ni .. aku pon melangok la kat kl sentral.. kurang dari 10 minit.. aunty dan keretenya pon sampai.. hati aku rase macam nak melompat lompat *toing toing* girrang sangat la konon... kihkih.. bermula la date kitorang....

okay.. ape yang bermakne sangat.. semua nya pestime + semuanye di taja oleh auty termasuk baju forever 21  :)





ni semuanyeee first dalam sejarah... thanss anty farah :) i love u forever :DD 

No comments:

Post a Comment