Sunday 7 August 2011

aktivity hari ini :)

herm.... hari ni.. pagi2 lagi.. aku kene kejut...  sedap tydo punya pasal sampai terlupe aku nak bangun sahur... dah bangun tapi mate ni macam kene himpap dengan kayu balak pulak :p
pukul 7 lebih macam tu... suara kecik si rayna ni dah azan kat telinga aku ..suruh pegi kelas lesen memandu :D
then, aku dengan tak semena2 bangun laju2... sebab takot terlewat...
alahai.. aku ni bangun cepat ke lambat kew... jawapan nye tetap lambat :D
kehekh!

okay.. then tepat pukul 8 am hari ahad ..
kak fizah laungkan suare die yang macam doraemon tuh :)
sya!!!! makcik dah sampai..!!
haaa... pompuan ni dah buat aku tak senang punggung betul... aku siap2 amik tudung indon sarung jew.. nak cepat punya pasal.. warne baju aku pakai pon giler pelik :D

tudung : hitam 
baju: pink terang  macam spotlight!
seluar:dark brown 
kasut : jeans kale biru ... haha!
aku rase macam badot tol!

---------

lepas beberape minit perjalanan...
aku, kak fiza. kak leen and khairunnisa pon sampai tempat yang kitorang termimpi2 tuh..
^&()^%$ EMPAT SEMPURNA .. ape ntah name depan die.. aku tak ingat! maaf pakcik daud :D

mule2 aku belajar motor.. then baru kereta :)
belajar moto best.. abang speck hitam memang best! die asyik nampak aku buat salah jew .. tyme pusing 1/2 bulatan.. sepatutnye kene tunggu sorang2.. aku dengan konfiden, masuk je ngan sorang amoi ni :D..
tibe2 aku baru perasan yang aku salah step! hihi! tapi aku buat tak tau lagi.. sebab, abg spek hitam tengah pusing belakang..
dalam hati ni 'wah!! naseb baik die tak nampak...'
tibe2!!
haaaa!!! masuk sorang-sorang!! yang pegi masuk 2 orang tuh kenapa... 
terkezut aku abang ni! aku pon jerit ' sori2!!saye tersilap masuk tadi... maaf yew :DD *sambil tunjuk gigi besa aku ni :D

---- sori tade gambar---
ttape.. nanti aku akan masukkan k..

------- yang ni pulak--- 
aku baru buat tadi..... sangat rindukan si die :'(
tengah study , aku keluarkan kertas kosong dan ulis  bende ni :)

:')
air mata menitik pulak..abis basah kertas :p



MISS U LOVE  :')
   



No comments:

Post a Comment