Friday 12 August 2011

new life, new feeling n new spirit :')

siapa cakap owang sedih hilang tumpuan untuk study? hilang nyawa dan sebagainya  :)
ye... memang betul ade yang macam tuh.. tapi kite kene kuat tempoh segala dugaan kan? Allah sayang hambanye dengan care bagi kite ujian ... Dia nak tengok samada kite ni orang yang sabar atau tak :) 
setiap apa yang berlaku mesti ade hikmahnya... kalau orang yang kite sayang takde, ade yang lain yang lebih sayangkan kite dekat dengan kite kan? :)

ni kawan2 aku yg mengusik aku tyme aku tengah sedih... cik dayah kite ni.. kitorang panggil die 'anje' sebab kadang2 datang mood sotong die tuh... haa...
aku tak tahu yang die buat 'bende' ni sebab tyme tu die study dekat ruang tamu, luar daripada bilik kitorang...
tibe2....
aku : haaaa!! hang buat ape ni huh? kite nak tgk tengok kertas A4 yang smart je atas meje ang tuh?..
dayah: eh!!tak boleh!!mane ade ape2....sebok jew..pegi2 sane :p
aku: alaa... ang ni tak best la :p nak tgk pon tak boleh .. aku pon masuk bilik balik dengan membawa hati yang lara :)

-----tomorrow night -----

A4 paper die terbongkang kat atas study desk aku :D
tengok2!!! ni la die bendenye :D

ni lah bende yang nak sorok sangat tuh :p *by rayna and dayah*... walaupon orang lidi tuh rupa die cam tuh tapi tape. aku appreciate ! :)
 jom tgk macam mane rupe diorang ni :p cantik or tak korang senyap sudah ok? bagi aku diorang sume *ok laaaa* takleh puji nanti diorang bangge :p
 aku sayang mereka seperti adik beradik kot. gaduh tu bende yang normal :p sedangkan jalan pon kita boleh salah masuk.. ni kan pulak kate2.. mesti la ade salah cakap :DD
love u all :D
aten triple T :) kitorang je tau ape maksud die :D
dia ni lebih dikenali sebagai ummi :D sebab mood swing2 :)
die ni la rayna si over tuh :p
die aku panggil bola, tak pon mak :D kerje die bebel :p
si gadis bergigi cantik ni pulak :p *perasan la die tu*
aku panggil die yogi :) * act banyak lagi name panggilan untuk die ni :D*
dia la punca wujudnye lukisan lidi tuh :p
                         

2 comments: