Tuesday 24 April 2012

VEISHEA Concert Spring 12'

HI semua..
lama gila dah rasanya x update blog..
sampaikan interface blogger dah bertukar pon tak tau.. huehue..

Jumaat lepas uni aku adekan konsert sempena VEISHEA..
terbaik la kan konsert hari Jumaat.. hehe..
nie merupakan konsert ke-2 aku pergi spnjg aku dekat US neh..
aku neh bukan la kaki konsert sgt pon..
cuma kadang2 tu ade jugak la band yg aku betul2 minat,
+ tiket yg murah gila
+ buat pula dekat uni sendirik..
so macam rugi la pulak kan kalau x pergi kan..

SO nak jadikan cerita..
pergilah aku ke konsert petang Jumaat tu..
sebab aku nak sangat ke konsert tu sebab ade band Hot Chelle Rae..
aku memang minat gila la dekat band tu actually..
but dont get me wrong sebab Big Time Rush ke, 1 Direction ke, Jonas Brother ke aku mmg x layan lgsg..
hajat di hati just nak layan band tu jekh..
tapi ade pulak sorang artis solo sorang neh..
name dier Eric Hutchinson ( 1st time dengar nama dia and 1st time jugak la dengar lagu2 dia..)
tapi seriously cakap... die mmg singer-songwriter yg awesome giler..

CAKAP banyak x guna..

so jom tengok ape aku dapat petang tu.. hehe;

nie antare lagu yg Eric perform hari tu.. 1st time dengar dah jatuh talak hati beb!




NEXT, after 6 jam berdiri mcm tunggul..
finally tepat pukul 1 pagi.. muncullah band aku yg ditunggu-tunggu..

HOT CHELLE RAE!!!!!!!!!

nie 2 performance drg yg aku sempat rakam menggunakan kamera phone aku yg x seberapa neh..
let's roll!!

Teenage Dream cover


Lagu diorang yg menjadi siulan muda-mudi sekarang, Honestly


KONKLUSINYA, mmg enjoy la malam tuu..
lupa habis penat lelah jawab exam pagi Jumaat tu..

p/s: ISU lain kali invite la Vampire Weekend dgn Foster The People pulak dtg perform dekat sini yekh :))

No comments:

Post a Comment