Saturday 21 April 2012

duhai hati janganlah kau sedih :')

bismillah :)

huwaa! memandangkan hari ini merupakan hari ahad :) hari KTM akan menjadi macam tin sardin sebab akan ramai giler orang balik sekejap lagi... dan aku jugak akan jadi salah *seorang* sardin sekejap je lagi :) so... sementara aku tengah nak tunggu masa untuk balik ke hostel... aku rindu pulak nak luahkan isi hati aku ni dekat blog :) sebab lepas aku balik ke kolej.. aku payah sikit nak bukak kau wahai blog :p

next!

apa aku nak mencarut untuk hari ni yew?? huhu :D

setiap kesedihan pasti ada hikmah disebaliknya :) dan kegembiraan pulak kadang kadang akan membawa kepada kesedihan :) sebab tu lah Allah s.w.t bagi kita perasaan ini .. kenapa tajuk blog aku macam tu yew ?? adakah aku tengah sedih sekarang ni ?? huhu ! tanak la cite :p *cecite cikit cecite cikit :p*

sedih tak kalau orang lain judge korang yang negative sedangkan dia tak kenal pon diri korang tuh siapa?? sebab apa? dan juga mengapa dia judge korang macam tuh?? :). tak apalah orang nak kata apa pon.. aku sebenarnya malas nak amek pusing tentang benda2 karut macam ni... :) sebab aku ada family herbalife aku yang sangat sangat positif .. hehe !!.. 

dalam dunia ni .. kalau korang buat baik orang takkan nampak.. tapi sekali je kalau korang buat jahat orang akan ingat sampai lubang cacing.. senang cerita, sampai mati :) jadi... boleh tak aku nak lontarkan beberapa soalan ??

salah ke aku berkawan?? salah ke aku ramah dengan orang ?? salah ke aku niat untuk tolong orang ?? salah ea ? salah ?? :) okayyy fine then :D

dari diri aku sampai la relationship aku semuanya nak korek dari orang lain :) tak pelah.. aku masih bersabar :) 



No comments:

Post a Comment