Wednesday 16 November 2011

syrekkk syrekkk syreekkk!!!

memangdangkan awak da tukar name blog :) saye edit ni khas untuk awak :) cik hearty yang jauh ;p
alhamdulillah... selepas selesai solat zohor... aku pon bosan... nak tengok cerite kat tv... tv pulak ... buat hal... yelah... sejak rumah dah tade sape2... mama pon dah tak update astro warna ke, astro ria ke... semua tade :) yang ade hanya zettt ... zettt... huhu... tak kesah la tu semua lagha...lagipon sejak duduk kat hostel 2 taun lebih ni... takde tv pon boleh hidup :)

then , aku bace novel... tapi fikiran aku melayang entah ke mane2... rupe rupenye... aku teringatkan cik Hearty :(

tanpa aku sedar... ait mate menitis lagi *haiii... ayat aku ni... dah macam orang nak buat novel :D * sedar tak sedar... dah 3 bulan da die kat sane :) hari demi hari... aku dapat tempoh semuanya tanpa si hearty,... cume kalau bende tu sedih sangat aku share la cerite dengan die... awal2 dulu... memang aku tak dapat nak faham tentang situation die kat sane... tapi sekarang... alhamdulillah...   :)

kringgg kringggg!!! *tak angkat *
aku : awak, awak kat mane ? (mesej)
cik hearty : sori, awak ... sayedalam kelas :(

tak jemu lagi...
aku try kol... time die malam aku pagi...
aku : awak , kat mane ?? tanak mesej saye kew :( i miss u :'(
cik hearty : awak , saye ngan ade discussion ni... then, buat asaimen la....
(haaa...tu yang aku SUKE tu...)

betul la orang kate kapel jauh2 ni.. susah... tak semudah yang di sangka... herm... tapi aku fikir balik... mungkin betul die ade hal..( aku kene faham) ... itu je la care nak pujuk hati ni... 

TAPI ITU SEMUA DULU... SEKARANG ALHAMDULILLAH TAK LAGI :)

kalau tak mesej 3 hari pon ok.. :) sebab kalau aku 3 hari... die baru 2 hari... tapi sedih la ... 3 hari?! melampau ! huhuhu! tapi tak ape... selagi ape yang die cakap semuanya jujur dan benar... aku okay je kat sini... jangan tak hiraukan aku sudah :) kadang kadang ade je yang tanye ...

eleen : sya, ang tak mesej rusdy kew ?
aku : tak... kenapa??
eleen : ang tak rindu die ke ?
aku : biase jew.. mane boleh nak mesej 24 jam... mahal la...die booleh la... free, kite kene bayar :( (bukan berkire... tapi mahal :( )
eleen : eh, ang mesti rindu die kan??
aku : ade jugak.. tapi kadang2 la... kalau mule2 dulu... rindu gak... tapi skang da okay :)
eleen : kalau aku jadi ang... tak tau la sya..
aku : linn... lain orang.. lain cabarannye.. kite kene la terime :) lagipon die kat sane kan belajar :)

herm... bile teringat2 balik... sedih jugk.. tapi tak pe... 3 taun je kan... sekarang pon dah tinggal 2 taun lebih jew... kejap je kan??
kalau jodoh panjang... tak kemane .. betul tak ?? :D

so, tadi tyme aku tengah bosan2.. aku pon edit gambar.. nak tengok ??

 tengok ni :) hope cik hearty suke :)

awak dah lame tak jumpa saye kan?? so amacam..?? makin tiut miut tak saye :P



awak, ni kat dapur.. umah kat johor.. cantik x??
walau jauh pon kite berada.. walau beribu batu kite berdiri..
yang penting hearty kita satu :)
*jiwang jiwang sikit .. baru best ! :D*

lots of love from Malaysia to USA :D


No comments:

Post a Comment