Thursday 17 November 2011

bile otak ambil kesempatan :D *dont try this*

assalamualaikum kepada semua... (haa... jawab jangan tak jawab )  :) hari ni, aku ade mase untuk pergi ke kedai HIDAYAH MAJU.. bukan nurul hidayah kawan aku tuh :D ni name kedai mamak, so, memandangkan kat rumah aku tak de internet... so aku pon ape lagi... datang kedai mamak ni semate mate nak online... ape punye customer kan??  so.. sejak 2 hari lepas, aku tahu kedai ni ade wifi... ni dah masuk hari ke 3 aku datang... :D dan menu biasa yang aku mintak adalahhhh... jegjengjeng!!! BACE KAT BAWAH :D

hari selasa ( ni sebab aku datang ngan mama n baba.. diorang yang bagitau ade wifi kat sini :D)

aney : adik, makan apa? minum apa? 
aku : bagi saye air suam je .. terime kasih :D , mama, order la banyak2 sikit :D nak online lame sikit, tak la segan sangat kalau makanan banyak kan??
mama : bagi saye air suam jugak :D
aku : alaaa! tu je kew???
mama : alaaa... releks la... ni kedai kite punya :D

rabu iaitu semalam... aku datang sorang...

aney : eh! semalam bukan dah datang kew??
aku : aah... saye suke tayang muke kat sini.. ngeh! sayenak online la :D
aney : mau air apa adik?? 
aku : bagi saye air suam ye ?

 ( aku rase dalam hati aney tu mesti dah sumpah seranah kan?? hehe! yla... datang minum air suam jew... plug kat kedai die aku hentam sampai 3-4 jam!habiss la.. bill kedai die... :p )

hari ni aku datang lagi.. buat julung kalinye :D

aney : adik mau minum apa ???
aku : herm... lame aku diamm..( dalam hati nak air suam!! nak air suam!! tapi segan sebab nanti die cakap ape pulak )
aney : tak pe la... adik pikir dulu ye..
aku : okay, nanti saye panggil :)

5minit selepas... lattop dah siap terpasang...aku panggil la si aney ni :)

aku :aneyy.. sini kejap??
aney : haa.. mau minum apa??
aku : bagi saye air suam la.. terime kasih ..
sebab ape aku tak bersalah mintak air suam??
sebab aku nampak orang duduk depan aku ni.. semalam pon muke die jugak.. and aku perasan die mesti order air jew :D so , aku pon ikot la :D

aku bukan ape... aku just nak update blog jew.. hehe!

okay..!!HOPE KORANG JANGAN TIRU PERANGAI BAIK AKU NI YE :D 
sedekah kan baik.. ye aney yew??


No comments:

Post a Comment