Tuesday 28 June 2011

sambungan cerita perkelan pertama :)

old post aku cite pasal kitorang satu kumpulan... skang ni aku nak sambung cerita pasal tu lagi...dalam kumpulan tu pulak aku tetibe pilih die jadi kumpulan kitorang... tanpa persetujuan orang lain..haha! malunye tyme tuh! :-* ! tapi aku cover balik, dengan tanye ' korang setuju tak ni ' then, sume cakap...okay! haha!.... tu hari first! kem tu 3 hari ! and 2 hari setengah, kitorang tak penah tegor, tego pon sebab bende2 penting jew :D , satu hari ni, kitorang ade riadah,... dia di lantik sebagai faci la konon, nak lead kitorang dalam exercise :)  then, selepas die di panggil ke depan, aku yang dok belakang ni, senyum kat die.. tapi tyme tuh aku tak rase pe2 pon.. sebab aku memang suke senyum kat orang :) senyum kan sedekah :p 
---------------------------------------------------------------------------------------------------
hari ke -3 
kitorang dah nak balik... tyme tuh aku, aku bosan.. aku pon jalan2 la depan pantai :)
lepas aku layan member aku main air, aku amik la angin sesorang... tengah-tengah jalan tuh, aku teringat yang sebelum lunch tadi, aku ade lukis gambar perempuan atas pasir,
so aku nak pastikan la kononnye yang lukisan tu masih ade...
aku pon pergi.. aku tengok! ade! wah!!!!
sambil tengok, aku terusha 2 owang mamat duduk bawah pokok, tengah sembang..
disebabkan 2,2 orang tu same kumpulan dengan aku.. 
aku dengan muke tebal, pegi je ... 
then, aku nyampok,
korang sembang ape ni :)
(seboknye aku ni!) hikhik!aku pon pasang je telinge tyme tuh...dengar diorang sembang...
salah sorang dari diorang tu,..budak ehem2 ni la :)
then..tengah sembang2 pasal study, tyme tuh dah kelam kabot nak balik,
tibe2 mulut aku tersasul, aku cakap 'ko ade number phone' !ahhh!malunye!!
penyebab malu ++, aku mintak kat die sorang jew...yang lagi sorang.. aku buat tak tau jew ..
stat dari tu..kitorang pon sembang2 dalam bas...dan dari detik dan petik itu.. kitorang berhubung sampai sekarang :DD



No comments:

Post a Comment