Saturday 25 June 2011

hai semua!!!! tq bace my first entrance ni :D

hai semua... ni pestime nak post kat blog ni... aku (sya, tuan punya blog ni).. punya lame aku lepak kat macd ni (dari kol 4-8 pm)...baru aku teringat nak update blog buat julung kali nye...even hostel aku belakang macd je...tapi aku dengan rase malas yang menjunam giler tinggi ni, malas nak datang sini sebab aku kene naik turun tangge 4 tingkat ! aaahhh! memang tak ! :D korang sihat? aku ni tengah pening nak siapkan case study sebenarnye... tapi mate dah sakit-sakit sebab tengok lappy lame sangat, pupil aku pon dah contract! haha! stress  sangat-sangat sekarang ni ! (last minute lagi...dan muke !)
actually aku nak cerite pasal, peberet aku biler tyme lapang2... aku ni suke tengok cite korea, sejak aku tengok We Got Married aku memang minat giler ngan cite korea.... especially Girl's Generation and CN blue!!! wahhhh!! dah2,cukup! nanti aku jerit2 pulak :p ( gedik menguasai diri la tuh! ;p)
selain tuh, aku sangat minat dalam bidang seni, selain daripada nyanyi2 dalam bilik air, aku gak suke memekak kat tempat korek okey..kehkeh, karaoke la :p tapi biler aku pikir2.. better aku main instrument lak
at least gitar... bukan la nak ikot sesape... tapi untuk keseronokan sendiri...
aku cube sedaya upaya untuk belajar gitar... tapi mase jeles sangat kat aku ni...aku pon tak tau nape...
kalo suke cakap, ni tak...  :p, kehkeh!



ni adalah gitar kesayangan aku :)
walaupon ia kapok je, tapi die tak lapok... bagai menatang minyak yang penuh ni!!
di sebabkan tatang sangat la, aku ta pandai2 lagi main sampai sekarang... bende ni pemberian teristemewa dari ayah aku.. ngeh! 

tapi next time kalau ade rezeki...aku teringin sangat gitar yang bawah ni! kan bes kalau ade orang bagi time besday!!!! wuahhH!! akuu akan usehe dapat kan .. sebab haritu aku jalan2 kat low yat aku dah jumpa dah.. tapi di sebabkan duit yang makin tipis, aku simpan je hasrat hati ni :) 
mari tengok! :DD


comelkan!!! :(

No comments:

Post a Comment