Saturday 25 June 2011

21-23 june special day in my life...

pada satu hari, aku and membe karib terpilih untuk pegi kursus PRS, then kitorang ngan gumbira sangat ni...pon pegi la...then, on 21th june pon tibe la hari yang bersejarah tuh... aku pon berhempas pulas siapkan barang2 nak pegi kem.. then, sampai je kat depan PPD, aku ter usha 2 orang mamat sekolah MCKK :) membe aku cakap diorang ni gempak.! aku tak tau la, bagi aku semua orang same jew, cume usaha je penentu mase depan kite kan? so, aku wat bese je :) ( tapi betul ke? :) ) jom! redah lagi :)
then, di sebabkan terlampau panas aku  lepak la kat bawah astaka, tibe2 ternampak sowang mamat ni... dak MC ni lagi! (dalam hati aku) aku wat tak tau lagi, seterusnya... nak jadikan cite lagi... bas pon sampai pukul 3...tu pon lepas kitorang tunggu dari pukul 12.. weh!! melecet kaki tunggu wooo :)
dah duduk dalam bas, tengok2 dak MC tu pon duduk depan aku..
dalam hati aku (laaa...budak ni lagi!) haish!

lebih kurang 2 jam, kitorang pon sampai kat tempat yang nak sangat kitorang tuju...iaitu di kem tok sakah, lumut...macam2 la kitorang lalui kat sane..
membe aku ni nak sangat la satu geng ngan dak MC ni..comel la konon :) 
malam pertama kitorang kat sane... ade ice breaking, and faci pon lantik la..sape jadi penghulu and penghuluwati, last2 dak MC yang comel tu jadi penghulu, and penghuluwati sape lagi....tak lain tak bukan..aku la orangnye :)
munkin aku nampak macam gengster sebab tu orang pilih kot.. kehkeh!
next cite.. aku tak tau sume bende belaku mesti ade kaintan dengan budak MC !huh!kehkeh!
and , dalam pemilihan kumpulan tadi... tibe2 aku satu kumpulan dengan budak MC lagi sorang ni, (orang yang same duduk depan aku dalam bas, and jalan depan aku waktu aku lepak bawah astaka!) korang tengok! budak MC lagi ! haish..  
then.... nak tau?? tunggu next time ...
okay... nanti aku cite lagi...macam tak sempat jew! sorie tergantung cerite :)
 
tapi aku bagi tau dulu sape budak tuh ... supaya korang dapat imagine muke die next time :)



No comments:

Post a Comment