Sunday 2 October 2011

hati kembang kuncup :)

hai! ni tok sedare aku A:) aku panggil die tok anis! tanx tok :) i love u!
hye kawan2... hari ni sempena hari ahad.. macam-macam aku buat..pergi sambut belated besday untuk 30.9.11 hari tu :) aku dengan anty aku actually lahir padatarikh yang same... amziing kan??! tapi umor kitorang lain2 :).. tapi mencabar giler.. sebelom pergi  ke destinasi iaitu di kl sentral :( bangun2 pagi.. aku received kol dari member roomate aku...kak leen.. 'skak leen : sya, awak ade hilang purse ke ic ke?? aku : tade .. kak leen : tadi ade makcik kol.. kate awak ade hilang purse aku : owh.. tape2, nanti kite cari balik :) tanx akak!
aku pon kelam kelibut bagai ombank di tiup angin.. nak gempak lagi?? bagai halilintar menyambar....Mmm???ikot suke hati die nak sambar ape :P
rupe2nye purse aku tertinggal di macd petronas.. careless betol! aku terus bangun, gosok gigi , pakai tudung.. dan pergi ke mcd tu.. mujurlah..semua barang2 important semua selamat!! terima kasih la orang yang jumpa tu :)DD

okay... dalam 3 jam ... eksiden tu berlaku .. aku bergegas  pergi jumpa aunty dekat kl sentral... so... ni la kesudahannye :D
 memang happening giler... okay... ni adalah gambar2 tadi... :DD

tanx anty... u helped me alot! stay wif ur kindness <3
ni la tempat aunty bawak aku tadi :)
terkezot aku and aunty tibe2 ade orang jerit nyanyi lagu happy birthday dari belakang!! tq auncle  man <3
aunty ku seorang yang manje :) 
both of them are awesome :D i love them! thank you so much!  i appricate  :D
tok anis and uncle man :D

thanks :D lot of love :)

No comments:

Post a Comment