Monday 11 July 2011

lampu lip-lap-lip-lap :)

thanks to mohd rusdy :) sebab bagi saye lampu study ok?
alaaa... tapi kene janji dapat 4 flat la pulak :( tengok lah kalau mampu ok :)
hadiah ni aku yang pakse die bagi kat aku
 kihkihkih!
tapi aku tak bagi die hadiah ape2 haha!
yela, laki kene la bagi hadiah banyak-baaannnyaaak kat kite ! tapi aku bukan 'material' ok? 
ni mungkin hadiah last untuk aku sementara die kat Malaysia ni :( 
tinggal lagi berape bulan je nak jumpa die :'( 
last pon jumpa bulan 6 :'(
lepas bulan 8 , no dating, no meeting huhu!
herm, cerite balik pasal lampu ni, aku tak tau nak pakai biler,
sampai sekarang ni, lampu ni cantik je duduk kat dalam kotak :) + dalam almari :)

tapii... nak try punya pasal, konon macam gelap...
 aku pasang jew time lampu pendafelor putih ni terbukak!
haha!
member aku cakap ' buang tebiat ke ko ni sya, terang benderang ni pon nak pakai lampu study ke?!'
aku buat tak tau jew :p

tyme pilih-memilih kat kedai.. 
aku sebenarnye suke warne tekois... 
tapi disebabkan die suke warne pepel tu , dan gune duit die aku pon dengan rela hati... ikut jewla..
tapi.. ape2 hal pon ! thanks sayang <3







No comments:

Post a Comment